ung 08 ♥ .. fast ne

Juste, glömde nästan säga att jag var på Ung igår! Hm, tur att jag kom ihåg det nu för jag måste bara säga att det sög. Uäk, bara massa små 08 fjortisar som springer runt och röker och skriker. Stockholm alltså.. Wellwell, not my prob! Åkte iallafall dit med Julia & Pernilla, mötte Line & Flow där, och efter ett tag kom Marcus Danne Emil Liam & Patrik tror jag det var. Haha men dom hann bara vara där typ några minuter eftersom att ingen orkade vara kvar. Då tog vi tunnelbanan & tåget hem och då var jag hemma runt halv tio? Någon timme senare så kom allihopa och våldgästade min tomt också ._^ haha nej men vi satt bara på min baksida och snackade typ. Näääääz, men nu ska jag duscha och göra mig fräsch! Puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0