på riktigt

Känner verkligen inte att jag har någon lust för bloggning just nu. Känner bara ren hat i hela kroppen. Det är så sorgligt att jag vill skratta. Skrika. Gråta, nej jag vet inte. Well, life is a bitch. Usch, gillar inte att säga sådär. Men ändå så gör jag det hela tiden? Uäk jag är trött, min energi är slut för att jag varit så arg hela kvällen. ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH jag måste ju ha adhd på riktigt, känner verkligen för att slå till någon riktigt jävla hårt. Det är tur att jag kan hålla mina känslor i styr då.
M E N F U C K L I F E T Y P !


vet du vad?
helt ärligt du är inte ens värd marken jag spottar på.

Kommentarer
Postat av: Anonym

???????????

2010-08-19 @ 02:44:52
Postat av: Anonym

Vad har hänt

2010-08-19 @ 15:28:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0