mot sängen!



Hej sötnosar, nu har jag 6 Julia precis kollat klart på filmen Snabba cash. Den var faktiskt riktigt bra enligt mig och Julia, Joel Kinnama är så sjukt snygg! Iallafall, vi började skolan idag vid 16.00, helt sjukt onödigt egentligen.. Menmen. Vi var där i någon halvtimme, åkte direkt hemifrån Julia eftersom jag sov där inatt. Imorn börjar vi vid 9, så jag & Julia åker dit tillsammans eftersom att hon sover inatt också! Och sen efter skolan så ska vi till Täby en sväng, vi ska bara kolla runt lite typ och mysa. Är jag kåt på Julia eller vad är det frågan om? Haha, nej men jag tycker mycket om min lilla flicka så det är awsome att vi blivit tightare & tightare nu under sommaren. Bara det håller i sig! Yesman, men nu ska vi dra oss vidare till sängen. Vi hörs imorn, troligen inte innan skolan men efter det lovar jag! Puss & godnatt ♥

Kommentarer
Postat av: Cornelia Bergman

Hej , vad med i min tävling på min blogg :) <3

2010-08-24 @ 15:38:39
URL: http://corneliabergman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0