långt inlägg om ingenting?

Nu är jag tillbaks från allt och kan blogga! Efter jag skrev inlägget här nedanför så sprang jag till bussen, tog den och mötte Flow, Line, Marcus & typ tusen till. Riktigt seg kväll måste jag säga, har typ inte gjort ett skit.. Lite mindre lyckad typ. Menmen! Träffade iallafall min älskade Nathalie, har saknat henne jättemycket! Sen så tog jag en buss runt elva med Flow & Line till skärgårdstad, då satte vi oss på busskurens tak och sjöng & dansade hajsången! Helgrym säger jag bara. Sen träffade vi Danne en liten stund bara. Sen gick jag hem SJÄLV?! Med en lite smådryg Marcus i telefon, men ändå. Nu sitter jag och dricker oboy och käkar godis, haha jag säger bara en sak.. CHOKLAD ÄR BÄTTRE ÄN KILLAR! Helt klart, är jag ensam om det eller? Haha, nej nu ska jag fortsätta nolifea på datan. Pussssss! ♥

Ny profilbild på facebook! Gillas?

Kommentarer
Postat av: nathalie

aw har saknat dig också, helt sjukt mycket gumman <3

2010-08-21 @ 12:54:37
URL: http://nathalieveronica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0