läget just nu + dagens händelse!


Sitter nyduschad & fräsch i sängen och smörjer in mig med bodylotion, oj vad porrigt det där lät.. Men, tråkigt nog så är det inte så porrigt som det låter :) Bara en av dagens "to do".

Dagens händelse: Gick på bio i stan med Emelie, Julia & Pernilla och såg på Vampires suck. Nog den skönaste & sämsta film jag sett, inte värt 95 kronor säger jag bara! Så, vill ni ha ett jävligt dåligt filmtips, se den! Åh, vi kunde lika gärna sett typ Inception istället, men neeeejnej! Jag visste knappt att det var en parodi på Twilight. Haha, filmen började inte superbra heller eftersom det bara var ett tjugotals människor i en stor bio salong. Så, så stora förhoppningar hade jag iallafall inte! Nej men den var.. Speciell! Rå humor typ. Weeeeell, nu ska jag börja på en ny header, även fast jag suger på det så måste det göras. Tröttnar så lätt!
Smell you later ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0