inget nrj för mig

Om en halvtimme ska jag gå till bussen. Efter skolan så skulle jag egentligen följt med alla till NRJ, men känner ingen ork för det. Julia var inte heller så på att åka dit om inte jag skulle dit, så jag ska vara med henne efter skolan. Troligen bara mysa hos henne eller mig. Behöver henne som allra mest nu. Ja, nu ska jag ner och försöka käka någonting. En tröst för mig själv är iallafall att igår fick jag reda på utav mina föräldrar, att om jag klarar skolan och sköter mig bra hemma tills i jul, så får jag ta navelpiercing & kanske får en canada goose. Plus att nu i månadsskiftet så blir det första gången jag får mitt barnbidrag. Så, så ska det fortsätta. Det gillar vi! Toppen, men nu måste jag gå. Puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0