gud vad snäll jag är!

kaka/kentsystrar: haha, jag önskar att jag hade sånadär ögon, men jag måste tyvärr säga att bilden är rätt mycket redigerad. på bilden är mina ögon klarblåa, och om du kollar på mina andra bilder så är dom typ gul/bruna. haha, men tack iallafall!

 

moa björklund: låten heter stay och det är jay sean som sjunger ;)

 

david persson: haha, mjo det kunde jag haft fast.. ne :D


sara: oj tack så mycket, vad glad jag blev! alltså, förra vintern så hade jag raklugg, sen så lät jag den växa ut till en snelugg och sen bara växa och växa. sen tillslut så var den så lång så att det inte gick göra någonting med den, jag bara satte upp den med hårspännen varje dag. men det tröttnade jag på, så jag gick till frisören och klippte vanlig snelugg igen! och det är jag mycket nöjd med, dock börjar den bli ganska lång nu så jag måste klippa den igen. hm, jag gör inte så mycket egentligen.. plattar den med hjälp av plattång snett över ansiktet, sen så "rufsar" jag till den lite bara och ibland sätter jag den bakom örat så att bara lite hänger fram. ibland så använder jag mig av ett "oceanwax" också, det är inte som vanligt vax utan bara lite gel typ som man stylar håret med. hoppas det hjälpte, och tack för att du tycker min blogg är bra! ♥


Kommentarer
Postat av: The real Moa Bjorklund

haha det var inte jag som skicka den komentaren :p no big deal men, ah det var inte jag iallafal ;D

2010-08-17 @ 19:23:32
Postat av: MaRiiaaa

kollade på en bild längre ner och gud va fina ögon du har ! :O

2010-08-17 @ 22:23:01
URL: http://annamariiaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0