förstörd


Att varje liten sak ska påminna mig om dig.
Ser helt blåslagen ut, bara för att jag legat uppe hela natten och väntat på att tårarna ska ta slut. Men det gör dom inte. Bilder, låtar, texter påminner mig om igår. Jag hade inte velat spendera den där knappa timmen med någon annan, än med just dig, liggandes i din famn och låta dig torka mina tårar som det bara kom mer och mer av. Att sitta nära dig med armarna om dig och kolla dig in i ögonen. Skulle kunnat sitta där hur länge som helst. Det där är det värsta, men ändå finaste minnet jag har med dig. Det fanns så mycket känslor. Ilska, glädje, sorg och massa annat. Det fanns inget annat än du och jag, just där just då. Jag saknar dig så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0