brownie !

All time low - Dear Maria, count me in


Glansig utav sololja.

Hello beautiful's!
Vaknade rätt sent idag, runt 15.00? Men det var skönt att få sova ut. Direkt så gick jag upp och såg vilket fint väder det var, så då tog jag på mig bikinin och ut i solen direkt! La mig på baksidan och smörjde in mig med min cocos sololja, och brun har man faktiskt blivit! Haha, ser ju typ jätteröd ut på bilden där uppe, men det är jag som tur inte. Idag blir det nog en rätt seg dag, kanske träffar Danne Flow Line Patrik & Marcus en stund men det får vi se hur det blir med det. Ikväll ska jag iallafall till Marcus och kolla på film, myyyys ♥ Men nu ska jag käka något eftersom jag inte gjort den än idag, c'ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0